Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΓΑΠΗΣ



"Επέρασα μια νύχτα, τη νύχτα της Δευτέρας προς την Τρίτη, με το λυρικό, το μεθυστικό πυρετό της ενθύμησής σου. Το δειλινό της Δευτέρας μου το εξακολούθησε και μου το συμπλήρωσε η νύχτα ίσα με τα ξημερώματα της Τρίτης, με όλη την αχαλίνωτη ελευθερία της φαντασίας, με όλη την ωραία, την ηδονόπαθη, τη λογική, τη βαθυστόχαστη, την τρομαχτική, την εντατική ασυναρτησία του ονείρου (…) 
Μα πως μου παρουσιάζοσουν εσύ, όνειρο του ονείρου μου, είναι αδύνατο να σου παραστήσω. Δε με βοηθά η σκέψη μου, ούτε η γλώσσα μου, ούτε η πέννα μου (…) 
Πώς ήθελα να πεθάνω και πώς ήθελα να αναστηθώ στη χώρα των πνευμάτων μαζί σου για να πραγματοποιηθεί μια για πάντα το όνειρο το άλλο, το όνειρο που ξέρεις από τους στίχους των τραγουδιών της Ραχήλ (…)
 Έτσι τη νύχτα αυτή την τόσο αλλόκοτη, ανέκφραστη και ωραία της αϋπνίας μου έπεφτα, μια δυο τρεις δέκα φορές στα πόδια σου, φεγγόβολα, σαν όλο το κορμί σου… Συγχώρησε τον ποιητή που όσο προχωρούν τα χρόνια του, τόσο περισσότερη νύχτα έχει, μα και περισσότερο φως. Chere et divine Clarte, πεθαίνω για σένα”....

Ένας μεγάλος έρωτας που άνθισε σε έναν δρόμο της Πλάκας...

 


Τη Πέμπτη 25 Αυγούστου στις 7.30 το απόγευμα το Greek Cultural Institute  και το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης οργανώνουν έναν περίπατο στην Πλάκα που ξεκινώντας από την ιστορική οδό Τριπόδων θα μας οδηγήσει στα στενά της Πλάκας για να γνωρίσουμε τις πιο όμορφες ιστορίες αγάπης

Από τον Αντώνιο και την Κλεοπάτρα και τον Περικλή με την Ασπασία, μέχρι τους έρωτες που σημάδεψαν την ελληνική ποίηση, τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο, θα ζήσουμε εικόνες μιας άλλης εποχής περπατώντας στο Αθηναϊκό σούρουπο.

Τα «Γράμματα στη Ραχήλ», οι «Έξι νύχτες στην Ακρόπολη», η «Ανθισμένη Αμυγδαλιά», ο «Μιμήκος και η Μαίρη», αλλά και πολλές ακόμη ιστορίες συνδέονται με σπίτια και δρόμους της Πλάκας…


Μόλις βραδιάσει θα επιστρέψουμε στο Μουσείο και εκεί στην αυλή του, όπου με ένα ποτήρι κρασί θα διαβάσουμε ερωτικές επιστολές και θα δούμε αποσπάσματα από κινηματογραφικές ταινίες.
Οδηγός μας σε αυτό το ταξίδι στο χρόνο θα είναι ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Κώστας Στοφόρος.

Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση και στα αγγλικά





Η συμμετοχή κοστίζει συνολικά  10 ευρώ και περιλαμβάνει εκτός από τον περίπατο ξενάγηση στο Μουσείο
Για ομάδες των πέντε ατόμων και άνω προβλέπεται έκπτωση 20%


Απαραίτητη η κράτηση θέσεων

Πλη­ρο­φο­ρίες:
Μου­σείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης-Εθνικό Κέντρο Έρευ­νας & Διά­σω­σης
Σχολικού Υλικού, Τριπόδων 23, Πλάκα, Αθήνα
210 3250341/ info@ekedisy.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου